10 תשובות
קודם כל, מה גורם לחוסר ההערכה העצמית הזאת?
אני מאמין שבשביל להתחיל להעריך את עצמך ובעיקר בשביל לאהוב את עצמך יש כמה דברים שעליך לעשות שלי לפחות עוזרים:
1. לשנות את עצמך, את המראה שלך אם אתה לא שלם איתו (אם מדובר על מראה חיצוני)
תגרום לעצמך לאהוב את איך שאתה נראה על הבוקר, לא לאחרים לאהוב אותך וחוץ מזה? לא מזיק אף פעם שינוי.
2. נשמע מטופש אבל אני לפעמים אוהב לעשוות לעצמי רשימה של דברים שאני מעריך בעצמי.
בין אם מבחינת אופי או יופי - חוש הומור? אני אוהב לעזור? יש לי עיניים יפות?
יגרום לך להסתכל על הדברים היפים בך יותר ולהתעמק בהם במקום הדברים שמעסיקים אותך בעצמך.
3. תכנס למיינדסט של - "אתה עכשיו הולך לחיות עם הגוף הזה והנפש הזאת שנים רבות, תצטרך לקבל את זה או שתסבול סתם כל השנים האלה"
אנחנו חיים פעם אחת, למה לבזבז את הזמן בלשנוא את עצמנו?
4. את האמת שעזר לי להסתכל על שיחות ישנות שלי עם חבר שהיה בדיכאון תקופה ארוכה. עזר לי להסתכל על איך שעזרתי לו - להבין שאני לא אדם רע כמו שאני חושב.
בטוח שגם לך יש את הפעמים האלה בהם עזרת לאנשים - תחזור לרגעים האלה, תבין כמה אתה אדם טוב ומיוחד. לא כולם עוצרים ועוזרים לאחרים, תעריך את זה.
בסופו של דבר רובנו מתמודדים עם התחושה הזאת, תהליך ארוך להעריך את עצמנו וזה קצת מצחיק כי ברגעי האמת אנחנו מצליחים להעריך אחרים - אבל מה לגבנו? מי יעריך אותנו?
יכול לפרט אולי יותר על התחושות שלך עם עצמך?
אני מאמין שבשביל להתחיל להעריך את עצמך ובעיקר בשביל לאהוב את עצמך יש כמה דברים שעליך לעשות שלי לפחות עוזרים:
1. לשנות את עצמך, את המראה שלך אם אתה לא שלם איתו (אם מדובר על מראה חיצוני)
תגרום לעצמך לאהוב את איך שאתה נראה על הבוקר, לא לאחרים לאהוב אותך וחוץ מזה? לא מזיק אף פעם שינוי.
2. נשמע מטופש אבל אני לפעמים אוהב לעשוות לעצמי רשימה של דברים שאני מעריך בעצמי.
בין אם מבחינת אופי או יופי - חוש הומור? אני אוהב לעזור? יש לי עיניים יפות?
יגרום לך להסתכל על הדברים היפים בך יותר ולהתעמק בהם במקום הדברים שמעסיקים אותך בעצמך.
3. תכנס למיינדסט של - "אתה עכשיו הולך לחיות עם הגוף הזה והנפש הזאת שנים רבות, תצטרך לקבל את זה או שתסבול סתם כל השנים האלה"
אנחנו חיים פעם אחת, למה לבזבז את הזמן בלשנוא את עצמנו?
4. את האמת שעזר לי להסתכל על שיחות ישנות שלי עם חבר שהיה בדיכאון תקופה ארוכה. עזר לי להסתכל על איך שעזרתי לו - להבין שאני לא אדם רע כמו שאני חושב.
בטוח שגם לך יש את הפעמים האלה בהם עזרת לאנשים - תחזור לרגעים האלה, תבין כמה אתה אדם טוב ומיוחד. לא כולם עוצרים ועוזרים לאחרים, תעריך את זה.
בסופו של דבר רובנו מתמודדים עם התחושה הזאת, תהליך ארוך להעריך את עצמנו וזה קצת מצחיק כי ברגעי האמת אנחנו מצליחים להעריך אחרים - אבל מה לגבנו? מי יעריך אותנו?
יכול לפרט אולי יותר על התחושות שלך עם עצמך?
fake it until you make it
להיות עם עצמך להיות לבד להכיר את עצמך יותר לעשות דברים שאתה אוהב ולהבין שאתה הבן אדם הכי יקר בחיים שלך
שואל השאלה:
אני לבד... אין לי חברים^
אני לבד... אין לי חברים^
אנונימי :/
קודם ללמוד על עצמך מה אתה אוהב ללמוד להנות מהלבד ואז תנסה להכיר אנשים לא חייב מבית ספר
שואל השאלה:
בכללי אני מרגיש שלא מעריכים אותי... משפחה (אין לי חברים).
ואני לא אוהב את עצמי בגלל מראה שבזה אפשר לטפל.
אבל באופי אי אפשר:(
בכללי אני מרגיש שלא מעריכים אותי... משפחה (אין לי חברים).
ואני לא אוהב את עצמי בגלל מראה שבזה אפשר לטפל.
אבל באופי אי אפשר:(
אנונימי :/
שואל השאלה:
אני לא בבית ספר, ובכללי אני גם ביישן^^
אני לא בבית ספר, ובכללי אני גם ביישן^^
אנונימי
תנסה לבלה עם המשפחה יותר זמן תפתח תחביבים חדשים תלמד להיפתח ולאהוב את עצמך גם את מה שפחות טוב
שואל השאלה:
בן 15^
בן 15^
אנונימי :/
שואל השאלה:
תודה רבה❤❤
תודה רבה❤❤
אנונימי
באותו הנושא: