4 תשובות
תהליך ארוך אבל תנסי כל פעם להרים לעצמך ולהבין שזה בסדר אם עושים טעויות.
לאט לאט תראי שזה משתנה ותעזרי גם באנשים מסביב:)
לאט לאט תראי שזה משתנה ותעזרי גם באנשים מסביב:)
מצטרף לשאלה
תמצאי אנשים שעושים לך טוב. סביבה זה גורם חשוב להערכה עצמית
להבין שאת זאת את, שאת באמת אחלה ואפילו מעל ומעבר.
את תהיי עם עצמך עד 120 אז כדאי שתלמדי להסתדר עם עצמך.
את תהיי עם עצמך עד 120 אז כדאי שתלמדי להסתדר עם עצמך.
באותו הנושא: