7 תשובות
לא, הפוך
אם כבר הפוך, ככה את מסבירה את שיעורי ההידבקות בקורונה
הם נידבקים בצורה קלה כי מערכת החיסון שלהם חלשה יותר מאדם בריא.
והמבוגרים הם נדבקים יותר בוירוסים מאדם ממוצע.
והמבוגרים הם נדבקים יותר בוירוסים מאדם ממוצע.
שואל השאלה:
עד איזה גיל הגוף שלנו עדיין חזק
עד איזה גיל הגוף שלנו עדיין חזק
אנונימית
זה לא שבגיל מסויים כל המערכת החיסונית נחלשת, זה תהליך אבל אני חושבת שבערך 50
שואל השאלה:
אם אני בת 19 אז הגוף עוד מיתחזק?
אם אני בת 19 אז הגוף עוד מיתחזק?
אנונימית
נראה לי שכן אבל בכל אופן אם תדבקי בגיל כזה במחלה (לא נגיד סרטן או משהו כזה) זה לא יהיה כזה דרמטי
באותו הנושא: