13 תשובות
לא
קשה לי להאמין שמתוך כל כך הרבה נדבקים אף אחד הוא לא מסוג דם o
לא
שטויות, אימא שלי חלתה.
לא, אני סוג o ונדבקתי
עזבי כל כל החארטות על סוגי דם

אני עוד לא שמעתי על גינגי אחד שנדבק בקורונה זה אמיתי מילה שלי
אבא שלי ,אני,אחותי ואח שלי עם סוג דם o *מינוס*
וכל שאר האחים ואחיות שלי נדבקו כולל אמא שלי, והוא ואני ואחותי ואח שלי לא נדבקנו ,
אנחנו משפחה של אחד עשרה אנשים וכל השאר חוץ מאיתנו , הם לא o מינוס...
אנונימי
^^ החברה הכי טובה שלי ג'ינג'ית והיא נדבקה...
אנונימי
סתם חרטא
יכול להיות שהמחלה יותר קלה אבל אני חליתי ואני מסוג דם o