7 תשובות
ברור
אם הייתי עדיין בביצפר זה לא היה משנה לי.כל עוד הוא יודע ללמד
לא בהכרח
כן
כן אבל אני גם אעריך אותו ואני חושבת שזה יכול להיות גם מגניב
יש לי מורה בן 30 וכבר עכשיו אף אחד לא מסתכל עליו ממש ברצינות
לא
באותו הנושא: