11 תשובות
שלא ישפיעו עליך
בטח , מה הבעיה??? בבית ספר שלי יש ערביים
לא במיוחד לא במצב של היום
לדעתי זה סבבה כול עוד שהם לא מאיימים עליך
אנונימית
הית ספר מעורב ? עדיף שלא, לא
אנונימי
זה אחלה לגמרי לא כול הערבים הם מחבלים
אנונימית
תלוי איזה יש ערבי ישראל שהם אמורים להיות בסדר ויש ערבים בעזה שהם..
אין בעיה עם ערבים הם לא עשו שום דבר רע. יותר נכון להגיד מחבלים כי לא כל הערבים רעים
אנונימי
כן... יש פשוט אנשים בלי קשר לטרוריסטים
כן קוראים לזה בית ספר מעורב אני למדתי באחד כזה
ונחש מה אני ערבי ודודה שלך סת/מה
ונחש מה אני ערבי ודודה שלך סת/מה
אנונימי
באותו הנושא: