5 תשובות
תיראי את צריכה להתנהל באכילה כמו כל אחד האדם לשתייה גם
מה הבעיה תפריט?

הרצון לאכול?

או סתם דיכאון בגלל סיבות פרטיות?

או שאת רוצה לשמוע מה יכול לקרות ואז תביני להפסיק את המרדכאילו
מרד
נג לכולם יש בעיות אכילה המון אנשים לא אוכלים ומרזים או מגזימים ומשמינים עד שהם לא יכולים לזוז
תאבון?
שלום לך אנונימית יקרה. את הצפת כאן שאלה שוודאי מטרידה אותך. טוב שאת לא משאירה את זה להתלבט עם עצמך ולבד. חשוב וטוב שאת במעקב וטיפול ושם זו הכתובת לברר את השאלה. רק שם מכירים אותך, מכירים את התהליך שאת עוברת ויודעים להכווין. גם יועצת או רופא משפחה עדיפים על פני לקבל תשובות שנערים ונערות שלא ממש מכירים את הרקע. מאוד חשוב שתפני למלווים שלך בכל שאלה שמציקה לך. המון בהצלחה