8 תשובות
הייתי בשוקק, רציתי לעשות סטאן על chuu אבל ככל הנראה אני לא יעשה, אקסו אף פעם לא אהבתי אז לא אכפת לי והבת שלישית אין לי מושג מי זאת בכלל..אבל ממש מבאס
שואל השאלה:
^אבל לשמוע שירים בלי לעשות סטאן זה בסדר?
אנונימית
אין לי מושג..
אני לא מסוגלת להפסיק לשמוע את אקסו, במיוחד בגלל שהם בין האולטים שלי וסוהו הוא גם בטופ 3 אולט ביאסים שלי (כנראה שכבר לא, אבל הוא היה)
פשוט ממש מאכזב.. אבל מה נעשה
אני מנסה להתעלם
איזה איידולים???
^
chuu, סוהו מאקסו ו-kong eunbi
אני לא ממש מכירה אותם אז לא אכפת לי אבל עכשיו יש לי רשימה ואני יודעת לא לחפש אותם
לבכות, מה עוד אני אעשה?
קוון אונבי היא אחת הזמרות האהובות עליי ויש לי קעקוע מטומטם של אייזואן כי הן היו כלכך חשובות לי
אני לא יכולה להפסיק להקשיב לה פתאום אבל זה כואב ומתסכל ומעצבן ברמות