9 תשובות
בעיקרון אחרי מי שאת יותר אוהבת
לדעתי כולן כאן יפות אבל אם את מתכוונת לעקוב באינסטגרם אז הייתי אומרת רוזה וסאיון
כולן יפות אבל תעקבי אחרי מי שאת הכי אוהבת
אני עוקב אחרי כולן ברשימה
ולsoojin בכלל יש אינסטגרם?
ליסה, צ'וואן ונאיון
^^אני מניחה שהיה לה לפני שהוציאו אותה מהלהקה ופשוט מחקו לה (אני לא זוכרת אם הן פתחו לפני או אחרי שהיא יצאה)
rose
lisa
sana
(הן הכי יפות מהרשימה לפי דעתי)

ובלי קשר- סטאן nct (הם לא איידוליות קוריאניות יפות, אבל שאלת למי לעשות סטאן)
^ כולן, הן כולן בנות
אני מתה על כל מי שרשמתת
lisa ו- karina הן הבייאס שלי מהלהקות שלהן אז אני ממש ממליצה לך עליהן 3>