6 תשובות
ל4 יחידות ול5 יחידות יש חלק מהבגרות שהוא משותף לשניהם ובגלל זה הם לומדים ביחד רק בכיתה י' וב יא' הם מתפצלים ל4 או ל5 יחידות ולומדים חומר שונה
יש בתי ספר שכן ויש בתי ספר שלא
אצלי בבית ספר 4 ו 5 יח"ל לומדים בנפרד o:
שואל השאלה:
אז כן או לא?
אנונימי
לא כל אחד לחוד