10 תשובות
כי זה מוקדם מדי בשביל זה
כי זה סטוציונרים ולא אהבה אמיתית...
כי הם כנראה עשו את זה בלי להרגיש מוכנים והרסו לעצמם הזדמנות יחידה של לעשות את זה ה בפעם הראשונה ושזו תהיה חוויה מיוחדת
כי הם מנודים שעשו את זה בכח בגיל שהם עןד לא היו בשלים
אחי וזה חרא סקס זה כיף
כי כנראה הם לא שמרו את זה לרגע משמעותי באמת, ושהגיעו לרגע הם הבינו את זה.
( אני אישית לא חושבת שזה כל כך משנה כי זה נותן ניסיון ואז הרגעים המשמעותיים היו יותר טובים, אבל מצד שני אני בתולה אז אין לי מושג כל כך בזה)
שואל השאלה:
#בתולה
אנונימית
כי זה היה עם הבן אדם הלא נכון, כי זה היה לא מבחירה, זה יכול להיות מהרבה סיבות
מניסיון רב אני תמיד גאה לאחר שאני שוכב עם בני משפחה (לפעמים אפילו אני אוסף מזכרות)
אנונימי
בראה