7 תשובות
לא
חחח לא
אולי לממש קטנים שפה שהם לומדים משהו שהם לא חוו או לא יודעים איך להסתכל על המצב, אזזה כן קצת יכול לפתח הסתכלות יותר בוגרת כי הם גם עונים ורואים תשובות בוגרות(לפעמים)
שואל השאלה:
כי הם רואים תשובות לגדולים יותר נכון^
כי הם רואים תשובות לגדולים יותר נכון^
אנונימי
פפ לא
כן כי אנשים ששואלים שאלות יכולים ללמוד מטעויות של אחרים ולא לחזור עליהם וככה גם יש לשואלים הרבה אנשים שעונים תוך שניות ככה שיש לשואל/ת יעוץ תמיד.
מי שבא עם ראש פתוח אז ברור שכן.
יש כאן כאלה שסתם באים לכאן כדי להספים, להתבדח, להטריד, לבזבז זמן, כי כניראה שיש להם בשפע..
ומנגד יש כאן אנשים שאשכרה שואלים שאלות, מחכים לתשובות, דנים על נושאים מעניינים, שומעים דעות של אחרים, תשובות של אחרים, יש פה שאלות על דת, פוליטיקה, פילוסופיה, מי שבא בראש פתוח מחכים! מתבגר, לומד, מבין, לוקח איתו הלאה להמשך חיו..
יש כאן אנשים שלומדים ערכים ומוסריות מכאן, סתם דוגמא חשבו שאלף בית גימל זה לא הטרדה וגילו שזה כן הטרדה! חשבו שמשהו חוקי גילו כאן שזה לא חוקי, אנשים אשכרה לומדים להיתווכח כאן. ואני אישית מכירה כאלה שבאו לפה בתור כאלה שלא יודעים מה זה דיון בכלל והיום יכולים לדון שעות בנועם ובכבוד על כל דבר.
אני אישית הכרתי כאן המון דעות שלא ידעתי שקיימים בכלל.. ולמדתי לקבל כל דעה שהיא, בין אם אני מזדהה איתה או לא..
יש כאן כאלה שסתם באים לכאן כדי להספים, להתבדח, להטריד, לבזבז זמן, כי כניראה שיש להם בשפע..
ומנגד יש כאן אנשים שאשכרה שואלים שאלות, מחכים לתשובות, דנים על נושאים מעניינים, שומעים דעות של אחרים, תשובות של אחרים, יש פה שאלות על דת, פוליטיקה, פילוסופיה, מי שבא בראש פתוח מחכים! מתבגר, לומד, מבין, לוקח איתו הלאה להמשך חיו..
יש כאן אנשים שלומדים ערכים ומוסריות מכאן, סתם דוגמא חשבו שאלף בית גימל זה לא הטרדה וגילו שזה כן הטרדה! חשבו שמשהו חוקי גילו כאן שזה לא חוקי, אנשים אשכרה לומדים להיתווכח כאן. ואני אישית מכירה כאלה שבאו לפה בתור כאלה שלא יודעים מה זה דיון בכלל והיום יכולים לדון שעות בנועם ובכבוד על כל דבר.
אני אישית הכרתי כאן המון דעות שלא ידעתי שקיימים בכלל.. ולמדתי לקבל כל דעה שהיא, בין אם אני מזדהה איתה או לא..
באותו הנושא: