3 תשובות
חשוב שיהיו לנו ציונים ונראה אותם בתעודה בשביל שנדע במה אנחנו טובים ובמה פחות וצריך לשפר, אך צריך לדעת שזה בסדר גם לטעות ולקבל ציון פחות טוב ובית הספר לא אומר את זה. לכן, הלחץ של תלמידים מטעויות גובר והם מנסים להימנע מהם ככל הניתן, גם אם זה אומר לא להסתכן בכלל בלנסות משהו חדש. זה גורם להפחתת היצירתיות והיזמות אצל התלמידים מכיוון שהם חוששים לטעות, לא להצליח ולהיכשל. בית הספר לא אמור להעביר את המסר הזה מכיוון שמי שלא נכשל, לא ניסה דבר חדש מעולם.
הם פשוט מכינים אותך לעבודות רגילות. אם תטעה החברה תזכור לך את זה ובסוף הרבעון או הווטאבר הם יראו שעשית לא טוב ויפתרו אותך. בית ספר זה אולי דפוק אבל זה בגלל שהוא חייב להיות
והם עוד אומרים שזה בסדר לטעות בשיעורים
באותו הנושא: