אני חסרת ביטחון ומנסה כל פעם לעלות לי את הביטחון אני מאוד קשה לי עם ביקורות של אנשים סתם אפילו בקטנה אומרים לי בחברות זוזי שמנה אז אני לוקחת קשה ונכנסתי למצפון אם הזמנתי עכשיו אני יודעת שזה בצחוק אבל זה שריטה בראש שלי או סתם העלתי סטורי באינסטאגרם ושלחו לי לא ואוו אני לוקחת ללב ואז מעלה רק סטורי שיצאתי מושלם ובקיצור אני מתה לעלות סטורי איזה שבא לי בלי שיהיה אכפת לי אבל לצערי אכפת לי מה אנשים יגידו . מה אני יכולה לעשות עם עצמי? צריכה עידוד :(