7 תשובות
שואל השאלה:
אני לא ממש יודעת איך "לצלוע" והמבחן הזה ממש חשוב לי , זה ריצה של 15 דקות ואני ממש חייבת לקבל בזה ציון טוב כי אני משקיעה את החיים שלי. ויש לי חברה שפצועה ברגל כבר מלא זמן ואת כל המבחני ריצה היא עשתה בהליכה כי היא לא יכולה לרוץ ובגלל זה היא קיבלה ציונים ממש גרועים (טוב בואו לא אשמתה היא פצועה וזה באמת לא הגיוני מבחינתי) ואני ממש רוצה להצליח במבחן הזה
יש לגשת רופא, במידה ולא תצליחי להחלים עד אז יתכן ויערכו עבורך מועד ב'. בהצלחה :)
שואל השאלה:
תודה , ואיך רופא? יום שבת.
המבחן הוא לרוץ 15 דקות. מי שרץ הכל מקבל 100 , מי שהולך מהר מקבל 80 , ומי שעוצר זה 0.
בכללי אני בטוחה ב97% שאני בכל מקרה לא יצליח לרוץ הכל (ספורט לא הצד החזק שלי) ושאני ילך. אבל מאוד חשוב לי לנסות בכל זאת ואם אני יהיה פצועה כנראה שהיא תגיד לי לעשות אצ זה בהליכה אבל אז הציון שלי יהיה גם נמוך יותר כי עשיתי בהליכה וזה מאוד יבאס אותי. כמו שכתבתי למעלה לאחת החברות שלי יש בעיה ברגל , גם לה יש אישור רופא. ומתחילת השנה היא פשוט הולכת במקטם לרוץ , משהו שמאוד פגע בציונים שלה בספורט..
תסבירי לרופא ותוציאי אישור
תרגישי טוב!!
ממליץ ללכת לרופא, רפואה שלמה!
פשוט לצלוע