ישלי חברה שאני קצת פגועה ממנה בזמן האחרון , היא לא שולחת לי הודעות , היא לא עונה להודעות שאני שולחת לה , ושדברתי איתה על זה היא אמרה שהיא פשוט ממש עסוקה וברגע שזה יעבור השבועות האלה יהיה לה יותר זמן , והיא אמרה שהיא לגמרי מבטיחה שהיא תקדיש לי זמן , והיא לא עושה עם זה שום דבר היא רק לא עונה כל היום , היא מאוד פוגעת בי בקטע הזה , ודברתי איתה על זה לפני ימים ספורים , השאלה אם יצא תלותי לדבר איתה שוב על זה ? אני אובדת עצות .. כבר לא יודעת מה לעשותמ
7 באוקטובר 2019, 12:02
תשובה אחת
שחררי ממנה, היא טוענת שהיא "עסוקה" לא? אל תפריעי לה.