2 תשובות
עליתי רק בשיעור 25 וגם זה היה רק כי ביקשתי ממנו
כביש בין עירוני של 80 90 קמ"ש כבר מהשיעור הראשון לדעתי
כביש מהיר עשינו רק איזה פעם פעמיים כי זה לא היה כזה רלוונטי לטסטים
בטסט אתה נוסע בעיר רוב הזמן ב30 קמש