6 תשובות
בראשון
בשיעור ראשון כבר נוהגים אבל המורה יחסית הרבה מתערב, בשיעור 3-4 כבר נוהגים לבד
בראשון
אבל אני על אוטומט יכול להיות עם הילוכים לוקח עוד שיעור
שואל השאלה:
הגיוני שבשיעור הראשון המורה אפילו לא נתן לי ללחוץ על הדוושות גם אפילו בחנייה?
אנונימית
^^כן, עולים על הכביש אבל לא שולטים יותר מדי בהכל והמורה לא לוקח סיכום אז בשיעורים ראשונים הוא מתערב