4 תשובות
כן לול.
אישית שיעור ראשון נהגתי בכביש.
אני לומד בטבריה ונסענו מחוץ לעיר, זה היה כיף מאוד.
לא , עושים בבית.
לפעמים. תלוי בך ובמורה
באותו הנושא: