5 תשובות
גם לי זה קורה
פשוט תקחי קצת זמן לעצמך ולאט לאט זה ילך וירגע ותחזרו לדבר בלי ש"תשנאי" אותן
שואל השאלה:
זה סתם, זה קורה לפעמים
אולי את צריכה קצת זמן לעצמך.. וזה טבעי
תקחי כמה ימים לחשוב על זה
הן עשו לך משהו? או שהן סתם לא באות לך טוב?
הלו גברת
כשלא תישאלי את השאלה הזו
וואי גם לי זה ככה. זה בא בתקופות. תנסי קצת להתרחק ותראי אם זה עושה לך טוב או שאת רוצה את הקרבה בינכן בחזרה.. ממש מה שאת מרגישה