7 תשובות
כן
את סיגמה
את סיגמה
מאוד
את כן סיגמה!
את כן סיגמה!
שואל השאלה:
תודה על התמיכה
תודה על התמיכה
אנונימית
תמיד כאן בשבילך יקרה
אני יודעת כמה מייאש ועצוב המצב יכול להיות
אני יודעת כמה מייאש ועצוב המצב יכול להיות
אל תקשיבי להייטרים
הם לא סיגמה
הם לא סיגמה
אני פה בשבילך לא להקשיב להייטרים
לא תתבגרי
באותו הנושא: