7 תשובות
כן

את סיגמה
מאוד
את כן סיגמה!
שואל השאלה:
תודה על התמיכה
אנונימית
תמיד כאן בשבילך יקרה
אני יודעת כמה מייאש ועצוב המצב יכול להיות
אל תקשיבי להייטרים
הם לא סיגמה
אני פה בשבילך לא להקשיב להייטרים
לא תתבגרי