4 תשובות
לא חושבת שזה ילדותי,
במיוחד כשאת רואה את כל הבנות האחרות בסביבה שלך מעלות את המתנות שהן קיבלו או הפרחים,
זה אפילו לא משהו חומרי, לא צריך להשקיע יותר מדיי כסף אם בכלל, זה נטו המחשבה וההשקעה,
גם מכתב ופרח אחד זה מספיק
וגם הפרח זה אקסטרה
אני מבינה למה את מתבאסת אבל תכלס הוא לא חייב
שואל השאלה:
כן רציתי נטו את המחשבה לא חשבתי מהחינת כמות פרחים או כמה זה עולה, נטו אפילו פרחון קטם חמוד לקבל משהו
אנונימית
לא ילדותי בכלל, אין סיכוי שלא היו לו 2 דק פנויות בשביל לשלוח לך משהו
U.V