11 תשובות
זה לגיטימי אם אתה חושב על התרבות שלהם בכזו דחיה
שתעלב
לא שאלתי מה דעתך על מה שכתבתי ארבל מ
אני לגמרי עומדת מאחורי המילים שלי
שתעלב
לא שאלתי מה דעתך על מה שכתבתי ארבל מ
אני לגמרי עומדת מאחורי המילים שלי
אני מניח שכן, המוח שלך פשוט תופס אנשים שמרגישים מזרחים בתור ערסים ודברים כאלה(לא אומר בהכרח שאתה גזען)
כן
אני אוהבת ערסים
חבל מאוד שאת לא אוהב אותם
הם מכבדים את הנשים שלהם
( לא הערסים של לוד)
חבל מאוד שאת לא אוהב אותם
הם מכבדים את הנשים שלהם
( לא הערסים של לוד)
המזרחיים יותר טובים מה נעשה אתה לא צריך להעליב אתה צריך לקחת את זה כמחמאה
מי שאמר פה שזה בסדר חי בסרט ומסכן שואל השאלה שעכשיו חושב שזה בסדר.
גזענות נגד מזרחים נעלמה עוד בשנות ה-70 אחרי המאבק של הפנתרים השחורים, אל תחזירו אותה, תודה
גזענות נגד מזרחים נעלמה עוד בשנות ה-70 אחרי המאבק של הפנתרים השחורים, אל תחזירו אותה, תודה
מנהיג הצבים
לגיטימי שהוא יעלב אבל בוא לא נצדיק גזענות, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בתור אתר שאמור לעזור לאנשים (!)
לגיטימי שהוא יעלב אבל בוא לא נצדיק גזענות, זה המעט שאנחנו יכולים לעשות בתור אתר שאמור לעזור לאנשים (!)
מה שאני אומר זה שתחושות פנימיות שמכילות התנשאות או שנאה כלפי אחרים לא צריכות לקבל הצדקה
משפטים כמו "זה לגיטימי אם אתה חושב על התרבות שלהם בכזו דחיה", לא צריכים להיות באתר, בדיוק באותו משקל של "זה לגיטימי אם אתה חושב שההומואים הם מגעילים".
משפטים כמו "זה לגיטימי אם אתה חושב על התרבות שלהם בכזו דחיה", לא צריכים להיות באתר, בדיוק באותו משקל של "זה לגיטימי אם אתה חושב שההומואים הם מגעילים".
בסדר, אתה לא צריך, אבל תזכור שהאתר הזה אמור לעזור לאחרים, לא לדרוס בני מיעוטים, וגם אם יש רגש כזה לא צריך לתת לו לגיטימציה באופן פומבי - השאלות האלו נכנסות לגוגל אחר כך.
^^^^^^^ הספציפיות של הערסים מלוד לא אני בוכה
אתה יודע שלא כל המזרחים ערסים