6 תשובות
פעם ראשונה זה כמעט תמיד גרוע זה ישתפר פשוט שזה קורה תרגיעי את עצמך ותתני לזה לקרות
G1
אף אחד לא יןדע סתם ככה הכל ייהיה טוב תנשמי
מזל טוב.
אם הוא ערב הרב לשון. אז הגיוני.
צריך להתחיל לאט ובעדינות ולא ישר להתנפל.

זה חבר או ידיד? יכולה לדבר איתו על זה. ותתאמו ציפיות. לפעם הבאה
שואל השאלה:
זה הרגיש לי ממש מוזר ומגעיל ומביך שאני לא יודעת להתנשק והוא בטח חשב את זה גם עליי
תנסי כל מיני תנועות תבדקי מה הכי נוח לך ותלכי על פי זה
הלו גברת
נשיקה ראשונה זה תמיד ככה
הכל עניין של הרגלים בחיים