10 תשובות
אחותי זה שטויות מותר לך להתנשק הכל טובב
מי ישמע התנשקת
מישהו שבאמת יאהב אותך לא יהיה לו אכפת אם התנשקת או לא
מישהו שבאמת יאהב אותך לא יהיה לו אכפת אם התנשקת או לא
לא, זה כולה נשיקה הכל טוב
אף אחד לא יראה אותך בצורה כזו.. ומי שכן זה משהו מעוות בו. אין קשר בין "ילדה טובה" לבין עם כמה התנשקת ומתי.. שלא לדבר שאם בחור שופט אותך ומעדיף אותך כי את "ילדה טובה" אז זה דגל אדום.
שואל השאלה:
תמיד אמרתי שאני אתנשק כשזה יהיה עם מישהן שניהיה יחד
ובאמת היה את האחד הזה שחשבתי ככה וזה נמשך קטע של 3 חודש לפני שזה היה רשמי גמרנו את זה וזה עוד יותר מבאס שמרגיש לי בסוף שסתם "ביזבזתי" את מה ששמרתי לאחד כלכך הרבה
תמיד אמרתי שאני אתנשק כשזה יהיה עם מישהן שניהיה יחד
ובאמת היה את האחד הזה שחשבתי ככה וזה נמשך קטע של 3 חודש לפני שזה היה רשמי גמרנו את זה וזה עוד יותר מבאס שמרגיש לי בסוף שסתם "ביזבזתי" את מה ששמרתי לאחד כלכך הרבה
אנונימית
כולה נשיקה לא קרה כלום
מה זה קשור?
אם מישהו יתפוס ממך זה בגלל שהוא מעריך אותך ואוהב אותך וכנראה זה יקרה גם איתו...
נשיקה לא מגדירה אותך
אם מישהו יתפוס ממך זה בגלל שהוא מעריך אותך ואוהב אותך וכנראה זה יקרה גם איתו...
נשיקה לא מגדירה אותך
חחח אני חושב מוזל על זה שאני בן 17 ואף פעם לא התנשקתי ושיחשבו ממני פחות בגלל שאין לי ניסיון וזה
אני דווקא נמשך לניסיון בזה
אבל אולי זה בגלל שאני כאילו במצב הפוך
אני דווקא נמשך לניסיון בזה
אבל אולי זה בגלל שאני כאילו במצב הפוך
דפאק רק בריאות אחותי
סהכ נשיקה
סהכ נשיקה
אוקיי כמה דברים. מה זה בנים לא יתפסו ממני? מה את חייבת להם? עזבי את זה שכולה התנשקת, שזה די כלום, מה את בכלל שמה על מה שכמה בנים אולי או אולי לא יחשבו עלייך..? גם אם היית שוכבת עם עשרים גברים עכשיו, זה לא אומר שאת פחות נחמדה או טובה או בעלת כבוד עצמי..
באותו הנושא: