30 תשובות
שואל השאלה:
אבל למה אני מעבירה אנחנו בבית שלי
אנונימית
את יכולה להשמיע שיר נחמד/לחייך/לתת חיבוק
שואל השאלה:
לאא שתינו עכשיו בטלפון כי אנחנו מובכים
אנונימית
ממשיכה כרגיל בפגישה מה?
ממה יש להיות מובכים בכלל אני באמת לא מבין
אולי תשלבי את היד שלך בשלו?
תשאלי אותו מה התוכניות שלו למחר אני יודע
כפרה עלייך איך הצלחת להכנס לסטיפס עכשיו פשוט דברו
שואל השאלה:
אנחנו חברים ממש טובים וזה דייט ראשון אנחנו מכירים מלא זמן וזה מביך את שתינו
אנונימית
שואל השאלה:
ח ח ח ח ח ח שתינו בטלפון כי יש מבוכה
אנונימית
תעזבי את הטלפוןן
את יכולה להישען עליו אם אתם בספה או משהו
אולי לראות סרט נחמד/להכין אוכל
כל דבר שעולה לך לראש:)

בהצלחה(!)
שואל השאלה:
אוקיי אני אשים איזה משהו בטלויזיה ואקווה שנוכל להמשיך לדבר בקרוב
אנונימית
תשאלי אותו מה הוא רוצה לראות
שימי אולי סרט קומדיה
שואל השאלה:
שמתי פרינדס שתינו חצי חצי כזה בטלפון בתקווה שהוא יעזוב את הטלפון בקרוב
אנונימית
תעזבי גם את ותנסי להשעין עליו את הראש
סיכוי גבוה שהוא יחבק אותך:)
שואל השאלה:
טוב אני עוזבת את הטלפון תודה לכולם
אנונימית
התרגשתי בשבילך
האמת שגם אני^
כמה רומנטיקה
שואל השאלה:
^^^ כיף לשמוע שאת מתרגשת בשבילי❤ תודה לכולם על העזרה והכל
אנונימית
תעדכני איך היהה
שואל השאלה:
הוא כבר הלך אמאלה היה מדהיםם
אנונימית
ומה היה בהמשךך
שואל השאלה:
סתם ישבנו שמתי עליו את הראש התנשקנו עוד וממש היה כיף
אנונימית
יואוו שמחה לשמוע ומתרגשת ברמות בשבילך(!)
שואל השאלה:
אני מתרגשת ברמות בשביל עצמי אמאלה
אנונימית
שואל השאלה:
יאא גם העבירו אותי אתמול לשבת לידו בכיתה
אנונימית
מה באמצע הנשיקה פתחת סטיפס?
אנונימית
מעבירה נושא
פשוט תתני לו חיבוק