5 תשובות
לא כלכך
תלמדי הרבה! בהצלחה
תלמדי הרבה! בהצלחה
אנונימית
לא יודע אם זה טוב יחסית לזה שלא למדת אבל זה ציון גרוע בכללי, אין ממש מה לעשות עם הציון הזה
אני לא יכול להשוות כי אנשים לומדים תמיד לפני הפסיכומטרי
אני לא יכול להשוות כי אנשים לומדים תמיד לפני הפסיכומטרי
הממוצע הוא 535, לאנשים שלומדים
אז אני יכול להניח שבלי למידה 478 זה גם בסביבות הממוצע
אבל שוב, זאת רק הנחה
אז אני יכול להניח שבלי למידה 478 זה גם בסביבות הממוצע
אבל שוב, זאת רק הנחה
יחסית בלי שום למידה זה די טוב
האמת שזה ממש לא רע יחסית לעובדה שלא למדת, אני חרשתי מהבוקר עד הלילה וקיבלתי 430