6 תשובות
יגידו לך לגשת למועד ב
שואל השאלה:
לא ניגשתי למועד ב כי לא היה לי אישור רפואי, אז היא רשמה לי אפס ולא הבנתי...
אנונימי
1
לאו דווקא.
כנראה יגידו לך לבוא למועד ב, ואם לא אז יביאו אפס. אבל כנראה שיתנו לך עוד אופציה להשלים.
יהיה לך מבחן חוזר נראה לי
כנראה יגידו לך לעשות אותו שתחזרי, אבל לא 0