4 תשובות
שואל השאלה:
המועד הבא עוד שלושה חודשים
ואני בתוך זה 24/7 כבר שלושה חודשים וחצי
ככה שאני לא יודעת אם כמה ימים יספיקו להירגע
ומצד שני, אני מפחדת מאוד לפשל גם בפעם השניה
המועד הבא עוד שלושה חודשים
ואני בתוך זה 24/7 כבר שלושה חודשים וחצי
ככה שאני לא יודעת אם כמה ימים יספיקו להירגע
ומצד שני, אני מפחדת מאוד לפשל גם בפעם השניה
אנונימית
קחי כמה ימים להירגע. תנוחי, תעשי דברים שלא מצריכים מאמץ כמו לצפות בסדרות, אחר כך תחזרי.
צריך לקחת הרבה יותר מכמה ימים. אם למדת בקורס מסודר עד כה, למדת את כל החומר וניגדת - אין מה להמשיך ללמוד שוב חודשיים וחצי לפני. תנוחי, תמשיכי ללמוד אוצר מילים בכל רגע נתון ולקרוא ספרים ובערך חודש וחצי או אפילו פחות קצת תתחילי ללמוד מחדש, לקראת תקופת המרתון. תחזרי על חומר ואז תתחילי להריץ סימולציות וכו'
^ עדיין קריטי לנוח (לדעתי). אם את חוששת שהימים לא יספיקו, תקציבי ימים. תשני הרבה, תאכלי כמו שצריך ותשתי.