5 תשובות
שניהם אחרי זמן החוויה היא סבל קשה
נראלי שני התשובות נכונות
בעיקר השינוי המוחי
כאילו יש כאלה שעוברים איזה שחורה ונדפקים אבל בעקרון ככל שאתה צורך יותר סמים ככה התלות שלך בהם גדלה והמצב הרגיל שלך בלי סמים נהיה יותר ויותר גרוע
והשינויים במוח מורידים חיבורים אינטליגנטים באדם אני יודע לתקן את הפגם הזה בראש
תלוי בעוצמת החוויה, זה לא קורה הרוב.
לדוגמה, מה שקרה בנובה, אלה שהיו תחת פסיכדלים רובם אושפזו בכפייה, פגיעה נפשית, בגלל החוויה הקיצונית שעברו תחת פסיכדלים.

לרוב זה השינוי שנעשה תחת השימוש, אבל על פסיכדלים זה לא תקף, הסם לא גורם לנזק פיזיולוגי בגוף. זה קורה תחת שאר הסמים כמו קוק, אמדי, קטאמין ושאר הסמים למיניהם, שיש להם פגיעה פיזיולוגית.