2 תשובות
אולי זה בגלל שלא קיבלת אהבה ושמישו אוהב אותך את לא מצליחה לאכיל את זה
כמוני, כי לאהוב מישהו זה מילה מאוד גדולה להגיד ואם אתה אוהב מישהו אז הכוונה שהוא חשוב לך מאוד ושזה משהו לא מובן מאליו בכלל