כשמישהו מסמן את התגובה שלך בווצאפ באימוג'י זה עושה התראה של הודעה חדשה?
כי ראיתי שאם אני מסמנת הודעה בשיחה עם מישהו זה לא מקפיץ את השיחה למעלה בווצאפ כמו כשיש הודעה חדשה אבל אני לא מבינה אם זה מסמן את השיחה למי שעשיתי לו את זה כאילו יש בה משהו חדש שלא נקרא