6 תשובות
שמעתי חצי
נייס
מקסים ביותר, מאוד אהבתי את הדרך שבה סיימת.

אבל יש פעמים שניגנת בחוזק שיצר קצת מתח מיותר לדעתי, השיר הוא שיר נורא רך, זורם... למשל בjai guru deva, זה קצת קטע לי את הזרימה. אבל אני סתם נדבקת לקטנות, ניגנת ממש יפה ._.
בכיף
שואל השאלה:
תודה לך :)
across the universe? you mean the song by fiona apple? סתם אבל מאוד יפה