4 תשובות
וואי שיר מהמם לנגן, ובכללי אני לא מבינה בזה כל כך אבל לפי איך ששמעתי ניגנת יפה ממש.
כמובן שיש טיפה טעויות אבל בכלליות יצא אחלה ממש, מהמם, כל הכבוד לך.
זה ביצוע ממש יפה
רוב הזמן היית בקצב
נחמד מאוד חח
נוגן בסולם לא נכון אני מניח שעשית את זה משמיעה