התחברות
הרשמה
אם ברביעי יש לי אימון בים ויהיה 30 מעלות ו9 אינדקס אני אשרף או ישתזף?
אני אהיה עם טייץ קצר וחולצה קצרה
15 באפריל 2024, 13:56
שיזוף
שמש
מזג אוויר
קרינה
עור
תשובה אחת
תלוי בעור שלך.. את משתזפת או נשרפת?
אנונימית
באותו הנושא:
יש 26 מעלות אצלנו כדאי לצאת לאימון ?
אני הולכת לסופרלנד ויהיה 14-18 מעלות מה לובשיםם?
מחר אני הולכת לירושלים ויהיה 10 מעלות, מה ללבוש?
יום ראשון אני נוסעת לאילת ויהיה בערך 36-39 מעלות, זה מספיק חם להשתזף נכון?
כמה מעלות לשים על המחליק בישביל שלא ישרוף כזה ויהיה טוב ?
אני עושה פעמיים בשבוע 2 שיעורי נהיגה ויותר נוח לי בדרך כלל זה בימי ראשון ורביעי אבל ברביעי יהיה ממש מבול ויהיה קשה לנסוע
אני נוסעת לרומניה ויהיו בערך 15 מעלות
אני יוצאת היום ויהיה 16 מעלות ו..
יש תנועה של כושר קרבי עשיתי אימון 1 והייתי מפורקת אבל אני ממש רוצה להמשיך אבל אני לא הכי בכושר ויש אימון ברביעי
אם אני אהיה בלחץ ממשהו ויהיה לי חם, החום גוף שלי יוכל להגיע ל38 מעלות ?
הגיוני שעשיתי אימון ממש קשה ברביעי ועד עכשיו ממש כואבת לי יד שמאל?