10 תשובות
לא חייב
אבל זה נחמד שיש מישהו שאוהב אותך ואתה אותו
אנונימית
כדי לא להרגיש לבד ולהקים משפחה ביחד עדיף עם מישהו שאוהבים
חרמנות?
אנונימית
כי החיים חרא ואפשר לחלוק את החרא ביחד עם עוד פרטנר כדי שהחרא ייעשה משמעותית פחות גרוע
ובכללי בשביל משפחה וילדים וחיים וכזה ילדים, המשכיות
אנונימית
כי משעמם לבד
וצריך להתרבות
כי זוגיותזה כיף:)
מאז שיש לי חבר אני מאוד מאושרת
ובעז"ה אנחנו מתכננים להתחתן
לבנות לך אישה לעתיד ומשפחה