25 תשובות
להתקדם בחיים, לעסןק במשהו שאתה אוהב, להיות בו ולהשקיע בו את ה100%
תמצא לך תחביבים שיעסיקו אותך, אצלי למשל זה ספורט או לנגן ..
אני למשל מרגיש שספורט או לנגן מוציא אותי מהשגרה השוחקת, של עבודה לימודים וזה..
, וכמובן תנסה לבסס את עצמך,לבנות לעצמך עתיד טוב יותר ותעסוק במשהו שאתה אוהב , בהצלחה❤
שואל השאלה:
כן אבל המטרות האלו חסרות טעם, והן סוג של אשליה

עבודה? יש מיליונים, או מיליארדי אנשים בעולם שעובדים... וגם אם אני אמצא עבודה (מה שבחיים לא יקרה, כי אף אחד לא רוצה להעסיק אותי) תמיד יהיו אנשים יותר עשירים ממני ומוצלחים ממני...

ולגבי זוגיות ונשים זה כבר לא מעניין אותי ולא מושך אותי... וגם ככה להכיר נשים זה נטו כישרון טבעי ולא משהו שלומדים

ותואר זה ממש חארטה ואנשים מוכשרים ממני ואינטליגנטים ממני בהרבה עם תואר שני לא מוצאים עבודה
אנונימי
להנות מהחיים.
שואל השאלה:
ואיך נהנים?
אנונימי
שואל השאלה:
אין לי חברים ומשפחה.
אנונימי
מה אם אספר לך שעד גיל 19 לא ידעתי מה זה חדר כושר? שלא לדבר על ריצות וספורט , היום אני כבר באמצע קורס ולומד את התחום לעומק ולאחר מכן ממשיך ללימודי תזונה , אז הנה מתחביב קטן הצלחתי לספק לעצמי תובנה לגבי מה שבא לי ללמוד.. , ולגבי נגינה עד גיל 14 לא ידעתי מה זה פסנתר ,גיטרה , והיום אני ממש נהנה לנגן ושולט לגמרי.
מה שאני בא להגיד לך חבר שורה תחתונה שאל תפחד להתנסות בדברים חדשים ואל תתייאש , מאמין דתמצא לל תחומי עניין אם רק תפתח את הראש לדברים חדשים , ומי יודע אולי תשנה פאזה לגמרי וגם תצליח בתחום שתבחר בו , חיים רק פעם אחת ❤
שואל השאלה:
הא נו, עוד אחת...
אני כבר מכיר את כל ההתלהבות הראשונית הזו מספורט וקורס של חודשיים בוינגייט לא נותן הרבה בחודשיים חןץ מנייר דף
אנונימי
שואל השאלה:
ואני בכלל לא יודע לנגן, אני לא טוב בכתיבה, אני לא טוב בציור, אין לי במה להתעסק
אנונימי
זו לא התלהבות , תתפלא לשמוע שרק מבניית תפריטים בחודשיים האחרונים הרווחתי כמעט 2000 שקל ( וזה לפני שסיימתי בכלל את הקורס והתחלתי לעשות אימונים אישיים , מעבר חעבודה הרגילה בחדר כושר .
ידידי בנאדם עם מוטיבציה שרוצה להצליח יידע איך לקדם את עצמו ולבנות לעצמו בסיס , חוץ מזה אני ממשיך אחר כך ללימודי תזונה אז כבר אעסוק בתור תזונאי (ויש ביקוש ), בכל אופן מקווה שלא תוותר ושהגישה שלך תשתנה :)
וקורס של שנה זה ממש לא חודשיים
שואל השאלה:
יש מיליארד אנשים בעולם שלמדו בוינגייט אימון ותזונה ועובדים בזה... וגם לא כולם מוצאים בזה עבודה
אנונימי
שואל השאלה:
גם אם אני אעבוד 500 שנה אני לא אגיע ל1% מההון של ביל גייטס או אדם עשיר כזה או אחר...

ותחביבים? אין לי כישרון בכלום. במה אתעסק בדיוק?
אנונימי
שואל השאלה:
אולי האושר נמצא ממש כאן ולא צריך את כל המטרות האלה? חסרים עשירים שהתאבדו?
אנונימי
יכול להיות שיש אנשים שלמדו את זה ולא מצאו עבודה, כמו כאלה שלמדו משפטים ולא מצאו עבודה ,או הרבה מקצועות אחרים.
בשורה התחתונה אני חושב שזה נעיין של מזל וגישה ,ולדעת "למנף" את מה שאתה עושה להצלחה, וזו לא קלישאה, מבטיח לך שעם רצון אפשר להשיג המון, ביל גייטס, או שאר המליארדרים האחרים , רובם התחילו בלי כלום ובנו את עצמם בעזרת עבודה קשה ומוטיבציה,
שואל השאלה:
יהדות זה חארטה
אנונימי
לא,זה לא
יכול להיות שאמרו לך על זה משהו לא נכון?
באמת שאל תחשוב עלייך
שואל השאלה:
די כבר עם השטויות האלה
אנונימי
להנות לטייל להיות עם משפחה ועם חברים לשעות ספורט לקרוא ועוד
שואל השאלה:
מה לדוגמא אפשר לעשות?
אנונימי
שואל השאלה:
אני תקוע ולא יודע מה לעשות
אנונימי
שואל השאלה:
יופי שאתה מבטיח לי אבל אני לא ביל גייטס ולא מיליארדר והכסף שלי לא צומח על העצים
אנונימי
שואל השאלה:
לא עשיתי תואר ואני גם לא רוצה לעשות
אין לי תחומי עניין
כלום לא מעניין אותי
אנונימי
לכל יהודי יש תפקיד מסוים לעשות בעולם,
אתה צריך למצוא את התפקיד שלך-ואז בעזרת השם יהיה לך יותר טוב!