16 תשובות
וואלה בתור נקבה אתה די צודק יש בזה משהו
אני בן 14 לא צריך את זה
אנונימי
איזה צריך אחי מה צריך לא חיפשתי לא מחפש ולא אחפש
שואל השאלה:
הייתי בטוח שזאת איזה דעה חתרנית.
אני כבר בן 21 ולא רואה בזה צורך. זה כזה בזבוז זמן לדעתי וגם לא נותן שום תועלת. זה נטו לחץ וציפיות של החברה
הייתי בטוח שזאת איזה דעה חתרנית.
אני כבר בן 21 ולא רואה בזה צורך. זה כזה בזבוז זמן לדעתי וגם לא נותן שום תועלת. זה נטו לחץ וציפיות של החברה
אנונימי
לא חוויתי עדיין זוגיות אבל משהו בי מחפש את זה כנגד ההיגיון
אני מחפש רגש ביחסים משהי שתאהב אותי באמת ולא כדי להעביר את הלילה
מישהי שלא תצפה לקבל בחזרה
משהי שתשמח משמחתי ותיהיה איתי ברגעים קשים
משהי שאני יעדיף לשבת איתה בבית לבד מאשר לשבת עם חברים
אפילו שאני יודע שוואלה זה כאב ראש לתת לה הסברים ואני יכול להרגיש כלוא אבל וואלה אולי זה יהיה שווה את זה
אני מחפש רגש ביחסים משהי שתאהב אותי באמת ולא כדי להעביר את הלילה
מישהי שלא תצפה לקבל בחזרה
משהי שתשמח משמחתי ותיהיה איתי ברגעים קשים
משהי שאני יעדיף לשבת איתה בבית לבד מאשר לשבת עם חברים
אפילו שאני יודע שוואלה זה כאב ראש לתת לה הסברים ואני יכול להרגיש כלוא אבל וואלה אולי זה יהיה שווה את זה
צריך? לא בא לי להתפלסף אז אגיד שאני כנראה לא צריך את זה, אבל אני חושב שיהיה לי נחמד לבלות את הזמן שלי עם מישהי שתאהב לבלות את הזמן שלה איתי. ואני בכל מקרה לא בקטע של סטוצים.. אבל אני גם מסתדר סבבה לבד.
אנונימי
שואל השאלה:
אחי זה נשמע כמו בסרטים והכל טוב ויפה, אבל זה לא באמת ככה.
זוגיות זה המון ריבים, להכיל, להסביר, לתקן ולספק תשובות.
הרגעים שאתה מתאר הם מאוד מזעריים לעומת כל הרגעים היותר קשים.
לא בשביל משהו, אבל אני אומר לך שכדאי לך להנמיך ציפיות.
אחי זה נשמע כמו בסרטים והכל טוב ויפה, אבל זה לא באמת ככה.
זוגיות זה המון ריבים, להכיל, להסביר, לתקן ולספק תשובות.
הרגעים שאתה מתאר הם מאוד מזעריים לעומת כל הרגעים היותר קשים.
לא בשביל משהו, אבל אני אומר לך שכדאי לך להנמיך ציפיות.
אנונימי
אני יודע בגלל זה רשמתי כנגד ההיגיון זה נדיר למצוא כזאת אהבה ואני מאמין עמוק בלב שאני ימצא אהבה כזאת למרות שהרגעים מזעריים
אני מאמין שאני יחשוב על רגע כזה יעלה לי חיוך
אני מאמין שאני יחשוב על רגע כזה יעלה לי חיוך
למה להוריד בנאדם מזה בעצם? אני בחורה אומנם ויכול להיות שכרגע אתה מרגיש לא בנוי לזה אז אתה מדבר ככה אבל בתכלס אתה לא יכול לדעת כלום ואלה גם דברים שבאים בתקופות, להגיד לך שצריך כל הזמן את הביחד הזה? יש גם תקופות שסבבה לבד ואתה לעצמך אבל בסופו של דבר כן חסר את הבנאדם הזה (לי לפחות) שיתעניין ויהיה לו אכפת וישאל והכל כי זו תחושה כיפית ברמות, זה לא חסר נואשות אבל הייתי שמחה שיהיה לי את זה שוב
וזוגיות זה משהו שצריך לתחזק והרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כי אתה יכול לשלוט רק על ההתנהגות שלך, האופי של הפרטנר שלך בידיים שלו אבל בטוחה שכשקשר בריא מרגישים את זה וקשר בריא כולל בתוכו את כל הריבים ולהכיל ולהסביר שהזכרת,
שום דבר לא בא ובטח שלא נבנה מעצמו
וזוגיות זה משהו שצריך לתחזק והרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כי אתה יכול לשלוט רק על ההתנהגות שלך, האופי של הפרטנר שלך בידיים שלו אבל בטוחה שכשקשר בריא מרגישים את זה וקשר בריא כולל בתוכו את כל הריבים ולהכיל ולהסביר שהזכרת,
שום דבר לא בא ובטח שלא נבנה מעצמו
אצל הגבר זה בדם. אם אין לו חברה, הוא בדכאון וחולה יותר.
לנשים הרבה יותר כייף לבד.
לנשים הרבה יותר כייף לבד.
אנונימית
אין תועלת בזוגיות. התועלת היא רק לגבר.
אנונימית
אני לא מסכים איתך^^
אני בחורה ולא צריכה את זה גם
לא מבינה למה אנשים רודפים אחרי זוגיות
לא מבינה למה אנשים רודפים אחרי זוגיות
אנונימית
לשאלה שלך, אני לא מחפש בת זוג למין. אני מחפש בת זוג לחלוק איתה את החיים שלי. בנוסף, נכון לכרגע לא מחפש בת זוג, יש לי עוד מה ללמוד ואיך לשפר את עצמי יותר.
אני בטוח בזה שכל אחד צריך אהבה בחיים.
אני בטוח בזה שכל אחד צריך אהבה בחיים.
בשבילי זה כבד מדי למרות גילי המבוגר
חח רק בעולם הוירטואלי הוא משחק.
אנונימית