8 תשובות
זה לא אמור להיות משנה לך, זה סה"כ נקודת מבט שלך של איך את מסתכלת עליו. תתן לבן אדם להנות עם החברה.

יותר צריך לתמוך בו.
שואל השאלה:
צודקים
הייתי צריך לשאול את השאלה הזאת ממזמן
אנונימי
אם הוא אוהב אותה זה מה שחשוב.
זה לא אמור להיות אכפת לך אתה לא יוצא איתה.
יש אנשים שהולכים לפי האופי ומהאופי לומדים להתחבר גם ליופי של הבן אדם.
אנונימית
ובסוף כולם יפים אבל זה עניין של טעם
לתמוך בו
הוא אח שלך, זו הבחירה שלו והוא ככל הנראה מרוצה ממנה ואוהב אותה.
תזכור גם שלכל אחד יש טעם שונה
אולי היא הטעם שלו
מהלמה זה משנה לך.
שמע בקושי יש כזה דבר מישהי לא יפה.
היא הטעם שלו והוא חושב שהיא יפה,98% מהבנים בעולם לא היו יוצאים עם מישהי אם הם לא נמשכים אליה פיזית,וגם זה לא משפיע עליך עם מי הוא יוצא אז אל תיקח את זה ככה