8 תשובות
תכתבי לה משהו ארוך
לגרום לב להבין שהיא צריכה לאהוב את עצמה ולעלות לה הרבה
שואל השאלה:
כן אבל איך, מה אפשר להגיד
אנונימית
תגידי לה שהיא מושלמת,שעוד בנות היו רוצות להיות כמוה שהיא צריכה לעלות את הביטחון שלה כל מיני
קודם כל אני מעריכה ששיתפת אותי, אבל אני פה בשביל להחדיר לך שפיות, גם כן את, חוצפנית שאת אפילו מעזה לחשוב על דבר כזה
הילדה הכי יפה בבית ספר חושבת ככה, מה זה אומר על כולם???
חוץ מזה, לאף אחד לא באמת אכפת ממשקל של בן אדם, רק לבן אדם עצמו, וזה כל הקטע, הם עסוקים רק בעצמם שאין להם זמן להסתכל על אחרים, אני נגיד, בחיים אבל בחיים לא שמתי לב למשהו חריג בך, ואפילו אם היה, היית נשארת יפיפיה.

אבל חלאס עם זה והמחשבות האלו, אעיף לך כאפה על כל מחשבה כזו, רק תגידי, אחרת זה לא באמת יעבוד.

לילה טוב.


זה בסדר? את מתחברת למה שכתבתי?
אנונימית
שואל השאלה:
אמאלה תודהה כןן זה מושלםם
אנונימית
את יפה בדיוק כמו שאת.
^^חחח בכיףף
אנונימית