17 תשובות
השם ישמור היא מהממתת
יש לה חיוך כובש
אין לי טיקטוק אז אין לי איך לכתוב לה תגובה אבל היא באמת מהממת
למרות שאני לא יודעת עד כמה היא תרגיש בנוח שאת משתפת סרטונים שלה עם סטיפס
(על מי את עובדת, עליתי עלייך שזאת את)
שואל השאלה:
סבבה תחשוב שזה מביך לעזור לחברה שלי היא כבר שאלה פה מה לושבים עליה וזה לא עזר לה אני צנזה להראות לה שגם אנשים זרים חושבים ככה אם לא טוב לך את מוזמנת לצאת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכל מי שרשם אני שולחת לה עכשיו אדעכן מה היא חושבת❤
וכל מי שחושב שאני מרמה סבבה אבל סורי שבאלי לעלות את הביטחון לחברה שלי למה אני בגיל צעיר התמודדתי עםנזה וזה לא נעים אם לא טוס לכם אז אל תורידו לה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה צל❤
תמיד רק מנסה לעזור לחברות שלי❤
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא איפור זה השיזוף שלה נותן לה לבארות ככה כי היא נשרפה היא אוהבת איפור אבל שמה לפעמים
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם היא ממש שמחה מקווה שזה יעזור לה לבנות ביטחון עצמי ושהיא תבין שהיא הדבר בין היפים בעולם
אנונימית
בין היפים בעולם
את רוצה צומי בכוח?
שואל השאלה:
לא אמרתי לך לעזוב את סתם מעצבנת גם אם את לא חושבת שהיא יפה לפחות תרשמי לעזור לה לא חייב סתם להיות מגעילים אםמאת לא רוצה לעזור תלכי כבר אמרתי
אנונימית
שואל השאלה:
כן בטח
אנונימית
את מהממתת



וכל הכבוד לך שאת דואגת ככה לחברה שלך כל אחת הייתה רוצה כזאת חברה
אנונימית
וואו היא מהממת!!
זה מקסים שאת מנסה לעזור לחברה שלך (:
אבל אהבה עצמית לא תבוא רק ממחמאות של אנשים, תסבירי לה שהיא צריכה לעבוד גם על עצמה, כי תמיד אנשים יאמרו דברים. אם יקראו לה מכוערת היא תשנא את עצמה? נכון שזה מוריד, ונכון שמחמאות תמיד מעלות, אבל האהבה והערכה העצמית שלה צריכה לבוא ממנה עצמה ולא בגלל מחמאות של אנשים.
הערות (או מחמאות) כאלו ואחרות מאנשים הן מעלות או מורידות, לא צריך לתת לזה להשפיע לנו באופן כה קיצוני על החיים, אלא להשאיר את זה כמחמאה שגורמת לך לחייך.
שואל השאלה:
ניסיתי לעזור לה בכל דרך אפשרית ותהסביר עד כמה היא מושלמת אבל היא לא מבינה את זהה
אנונימית
היא מהממת ברמות 3>
את מביכה אחותי