13 תשובות
אומייגאד לשמוע להנחיות ולהיות עירניים! איך לא חשבתי על זה?
את משוואה את חמאס לצבא קיצוני כמו של איראן -_-
טכנולוגיה אחרת לגמרי
תקשיבי גם אני רגועה ואני לוקחת הכל בקליל אבל אני מבינה למה אנשים לחוצים זה לא כזה מוזר להילחץ מהמצב
שואל השאלה:
נכון זה איראן אבל לאף אחד אין אינטרס שנהיה במלחמה איתם וגם אם נהיה ההנחיות של פיקוד העורף זה מה שחשוב החדשות סתם חוזרים על הדברים ומלחיצים
אנונימית
אני בלחץ נטו כדי לא להיות מופתעת אם ויקרה משהו
אנונימית
שואל השאלה:
אנשים רואים חדשות בטלגרם ונלחצים, התעדכנתי בערוץ 11 ברגע שדיברו על חופשה לתאילנד שבוטלה החלטתי שהבנתי ומיציתי
אנונימית
^ אממ אנחנו כנראה נהיה במלחמה איתם לא צריך להתכחש
והטילים כן יותר מסוכנים ומלחמה איתם זה באמת הרבה יותר מסוכן ומלחיץ
אני פשוט במחשבה שאין לי שום דבר לעשות עם זה אז אני בצ'יל
שואל השאלה:
את תהיי בלחץ ומה אם יש משהו אז הולכים לממד ופועלים לפי ההנחיות.
אנונימית
אין לי ממד בבית, או מרחב מוגן כלשהו.
אז אנשים בלחץ מסיבה מסויימת
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה כמו הטילים של החמאס, טילים לטווח רחוק לא סוחבים הרבה חומר נפץ ולהיות בחרדות סתם עושה יותר רע
אנונימית
מצטערת שלא כל יום יורים עלי טילים מאיראן
זה ממש לא מיותר
הם שלחו אלינו מאות טילי בליסטיים שזה כמו פצצת אטום לעיר
ונטרלנו 99% חשוב לי להוסיף
זה לגיטימי לפחד כאילו העובדה שאיראן זורקת עלינו טילים לא קוראת בשגרה היומיומית של אף בן אדם