2 תשובות
יש סיכוי שנהיה שוב בסגר אבל אין קשר לביצים. זה שהיה מחסור בגלל החגים וכל זה זה לא קשור וגם ברגע שמתחיל מחסור במשהו מלא קונים כדי שיהיה להם ומשה נהיה מחסור, יש מצב שעכשיו בגלל אנשים כמו אמא שלך (לא מאשים אותה או משהו זאת לא הכוונה) יהיה שוב מחסור כי כולם יקחו ואז יהיה פחות ואז גם כשיהיה יחטפו את זה ואז ימשיך המחסור.
אולי נהיה אבל רק מעל 10 ימים בטוח
באותו הנושא: