15 תשובות
תשים עגיל מזוייף
זה דקירה קטנה
פשוט תעשי עגילים מה הפואנטה לבזבז כסף על הרגשה
זה דקירה קטנה בשביל מה לבזבז כסף רק על ההרגשה
או שתעשי או שלא
או שתעשי או שלא
שואל השאלה:
זה לא כואב?
שצבטו לי את האוזן כשהייתי ילדה זה היה נורא כואב במשך שעות
זה לא כואב?
שצבטו לי את האוזן כשהייתי ילדה זה היה נורא כואב במשך שעות
אנונימית
שואל השאלה:
אז איך זה מרגיש?
ולמה היו עושים את זה פעם לעבדים אם זה לא כואב
אז איך זה מרגיש?
ולמה היו עושים את זה פעם לעבדים אם זה לא כואב
אנונימית
חבל לבזבז כסף אם את סתם רוצה להרגיש את זה את פשוט מרגישה דקירה לרגע ואם את ממש נואשת לזה פשוט תשימי עגילים
שואל השאלה:
תודה כולן וכולם ❤
תודה כולן וכולם ❤
אנונימית
חבל על הכסף של החירור
יש עגילי קליפס שנראים כמו עגילים אמיתיים אבל לא דורשים נקב כדי להחזיק על האוזן
יכול לכאוב קצת, תלוי בעגיל ובאיכות שלו אבל מתרגלים
צירפתי לך קישור לדוגמא מעלי אקספרס שתביני במה מדובר :)
יש עגילי קליפס שנראים כמו עגילים אמיתיים אבל לא דורשים נקב כדי להחזיק על האוזן
יכול לכאוב קצת, תלוי בעגיל ובאיכות שלו אבל מתרגלים
צירפתי לך קישור לדוגמא מעלי אקספרס שתביני במה מדובר :)
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני רוצה להרגיש את החירור ^
אבל תודה ❤
אני רוצה להרגיש את החירור ^
אבל תודה ❤
אנונימית
לא חייב ללכת לפירסרית כדי לחורר את האוזן את יכולה לעשות לעצמך חור באוזן ואם זה יתאים לך אז תישארי עם זה
והסיבה שהיו עושים חור באוזן לעבד כדי לבייש אותו כי היו לוקחים אותו לדלת מול כולם ועושים לו חור זה יותר בשביל הבושה פחות הכאב
שואל השאלה:
אין לי שם ^ איך עושים לבד?
אין לי שם ^ איך עושים לבד?
אנונימית
תעשי את העגילים תאמיני לי זה לא כואב זה בדיוק שניה וזה תלוי כמה זמן יש לך את העגיל יש לי חור ראשון כבר 11 שנה אז זה כנראה כבר לא יסגר אבל אם את עם העגיל חודש הוא נסגר תוך שבוע שבועיים
אנונימית^ מוכרים מנקבי אוזניים או שתזמיני מאלי אקספרס או שלוקחים מחט או משהו חד מחממים אותו עם אש מחכים שיתקרר מחטאים את האוזן ודוקרים
באותו הנושא: