4 תשובות
כנס לפורנוהאב
שואל השאלה:
איכסס נו לא בקטע כזהה ימעצבניםם^^
שואל השאלה:
ואני בת
לא יודעת אם זה ככ נחשב
כי בתכלס הוא לא מטפל בה רשמית
אבל בתכלס הןא כן
its ok to not be okay