4 תשובות
כנס לפורנוהאב
שואל השאלה:
איכסס נו לא בקטע כזהה ימעצבניםם^^
איכסס נו לא בקטע כזהה ימעצבניםם^^
שואל השאלה:
ואני בת
ואני בת
לא יודעת אם זה ככ נחשב
כי בתכלס הוא לא מטפל בה רשמית
אבל בתכלס הןא כן
its ok to not be okay
כי בתכלס הוא לא מטפל בה רשמית
אבל בתכלס הןא כן
its ok to not be okay