25 תשובות
יש מישהו
המפקד שלי.
סתם, אני רק מחכה לשחרור ולחזור להיות ילד קטן שוב... בשיא הכנות :/
כרגע, עוד לא מצאתי את סיבתי לחיות. אני אבל ממשיך לקום בבוקר מהסיבה שבסוף אמצא אותה.
משמעות החיים מהעיניים שלי זה להיפתח לעזור אחד לשני להיפתח וככה לגלות יותר דברים להתקדם ולבסוף אולי להבין?

העבודה שאני לא יודעת מה יקרה, לאן הגיע, עם מי
זה מסקרן!
בכנות, בשלב הזה בחיי אני על autopilot. אין לי משהו מיוחד שמניע אותי. אני קמה ומתפקדת כי אני חייבת.
שואל השאלה:
עוד שאלה, אם כן הבנתם מהי משעמות החיים מבחינתכם, כמה זמן לקח לכם להבין
ולקבל את זה?
אנונימית
הבורא יתברך ויתעלה גורם לי לקום כל בוקר ולהודות לו על זה
הוא המעניק לאדם תכלית ומשמעות אמיתית והוא המעניק לאדם רצון לקבל תענוג
"פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון"
לי לקח בסביבות השנתיים למציאת משמעות ולקבל אותה באמת ובלי שום פשרות
שואל השאלה:
^^^^
היי זו שאלה נורא כנה
לא באה מזלזול
אבל אני לדוגמא אתאיסטית
עכשיו, אני מכבדת דעות של אנשים
אבל מסקרנות אני רוצה לדעת למה אתה מאמין שהוא קיים

לדוגמא בת דודה שלי ספרה לי שהיא מאמינה בקיום שלו כי המחשבה שיש שם מישהו חזק ששומר עליה מלמעלה גורמת לה להגיד חזקה יותר.
אשמח לשמוע את מה שיש לך להגיד
ושוב לא מזלזלת בך רק מתעניינת
אנונימית
42. המבין יבין
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
מספר. לא משנה
משמעות החיים שלי, היא שאני עדיין חיה. אני עדיין כאן, למרות הכל. ועם כל הכאב שיש לי ותמיד יהיה כנראה - אני חיה איתו כל יום מחדש. ותעזבי את זה לשנייה - אני חיה עם עצמי כל יום וישנה עם עצמי בסופו של דבר.
גם העובדה שיש לי עוד מה לחוות נותנת לי תקווה והמשכיות, ולהבין שאסור לי לוותר אף פעם. העבודה משתלמת בסוף - ועד אז אני חיה מכל רגע כמה שרק אפשר. (הפסקה הזו זה כבר לשאלה השנייה)

העובדה שאני נותנת לעצמי תקווה ובוחרת לחיות כל יום, להיות בן-אדם קצת יותר טוב כל יום - היא מדהימה אותי ונותנת לי מוטיבציה. כך שביום-יום אני מתפקדת יותר מפעם, עושה כל מה שאני רוצה כאן ועכשיו, אחרת מתי אעשה את הדבר הזה אם לא עכשיו?

משמעות החיים משתנה מרגע לרגע, מתקופה לתקופה. רק חשוב לשמור עליה חיובית וריאליסטית ביחד עם זה.

- לפקוח את העיניים זה הדבר הכי טוב שתעשי לעצמך.
^^^^^אם תרצי תשאלי בפרטי יותר מפורט כי השאלה שלך יכולה להתפרש על המון נושאים
שואל השאלה:
אבא אדמה...
תקשיבי..
אחותי..
את ממש עוררת בי השראה
וואו רשמת את זה בצורה ככ יפה ונוגעת ללב.

אני מרגישה שנתת לי כאפה והזכרת לי שאני עדיין חיה וזה מזל ויש לי עדיין על מה להלחם ולנסות ולחוות..
וואי תודה!!
יש לי עכשיו קצת מוטיבציה
את מדהימה!
אנונימית
^^ גרמת לי לחייך קצת ואני שמחה לשמוע שעזרתי לך, ואו.
איזה כיף לשמוע אהובה, ואת מדהימה בעצמך אני בטוחה ❤
פשוט להנות מהחיים כל עוד אפשר ולא להתעצל
חברים ומשפחה
וביטיאס/בלקפינק
בעייני זו השאלה שהכי צריכה להעסיק כל בן אדם מאיתנו והתשובה שלי היא זה שאני גם להתפלל ללמוד ולעבוד והתשובה הכללית היא שלכל אחד יש משהו שבשביל זה הוא קם קודם כל זה בשביל עצמו וזה מתחלק אצל אנשים שונים חלק קמים לעבודה שמפרנסת אותם חלק ללימודים שמקדמים אותם וכו
כרגע אין. לא יודעת מה המשמעות עדין אולי יגלה בהמשך(:
שואל השאלה:
בהצלחה לך בתהליך לגלות, זה קשה להבין אבל זה ממש כיף לגלות עליך דברים ולחקור את עצמך
אנונימית
אין משמעות
אנונימית, היה סרט מד"ב פעם שהעלה את השאלה הזו בסרט מול רובוט שיודע הכל...42 ב ascii (למיטב זכרוני) זה אומר "כוכבית", וכוכבית הפירוש שלה במונחי המחשב זה "הכל" או "כל מה שתרצי" בהקשר הזה לשאלה עצמה.
https://youtu.be/abozctrhfk8
זה החלק המדובר בסרט
עדיין לא מצאתי אותה כנראה,
ואולי זאת המשמעות, לחפש אחת כזו.
I:
מישהו שגורם לי לקום בבוקר?
אמא שלי והכלב שלי, אני לא יכולה בלעדיהם
וגם שתי החברןת שלי שאני כל בוקר מקווה שניפגש היום כי ככ כיף לי איתן
אנונימית
ניסיון להיות מאושרת יפה
ושיהיה לי כלב
וגם שאהיה בריאה
אנונימית