5 תשובות
לא אמור להיות קשה ממש כמו מבחן רגיל
הלו גברת
אם תלמדי טוב יהיה בסדר
מאמינה בך מקסימה
שואל השאלה:
זה מחר ולא למדתי❤
אנונימית
לא זה סביר
תלמדי עכשיו כמה שאת יכולה גברת !
חשוב ללמוד אפילו תדעי קצת זה עדיף מכלום