התחברות
הרשמה
כואבת לי הבטן מבפנים. לא שורפת או משהו פשוט כאב, אולי דקירות, האם יש לזה קשר לכך שעשיתי שעווה בבטן לפני כמה ימים?
19 ביוני 2013, 14:03
כאבי בטן
כאבים
בטן
רפואה משלימה
בריאות
רפואה אלטרנטיבית
כאבי מחזור
2 תשובות
לא...
ה
היי הינה שניצל מעופף ^_^
לא נראלי..
ז
זאת שעושה לך את החיוך :)
באותו הנושא:
איך אומרים נכון- כואב לי הבטן או כואבת לי הבטן?
כמה קלוריות כפיפת בטן אחת שורפת?
הייתי אצל רופא גסטרו כי יש לי כאבי בטן כבר 5 חודשים בצד ימין והוא אמר לי:"הבטן שלך קצת נפוחה מבפנים", מה זה אומר שהבטן שלי מבפנים נפוחה קצת?
אני במחזור וממש כואבת לי הבטן יש משהו שיכול להרגיע חוץ מכדורים?
למה בעצם הבטן כואבת כשיש מחזור?
למה כואבת לי הבטן כל פעם שאני אחרי אוכל?
תרופת לכאבי בטן - כואבת לי הבטן איזה תרופות יש?
כאבי בטן לאחר אכילת קורנפלקס - למה תמיד אחרי שאני אוכלת קורנפלקס כואבת לי הבטן?
כואב לי החזה בצד ימין ממש חזק מבפנים מה זה יכול להיות?
כואבת לי הבטן, באמצע אבל יותר למטה כמו דקירות כאלה, מה הסיבה?
הקאתי (בכוונה), תוך כדי שהקאתי ראיתי שאני מקיאה גם דם ועכשיו גם שורפת לי הבטן, ממה זה יכול להיות?