8 תשובות
הלו גברת
את כותבת ממש יפה
כתיבה ממש יפה, אבל הכאב שמשתמע מהכתיבה קצת מפחיד
הכי קל בעולם לזלזל בעצמנו ולהסתכל על החצי כוס הריקה הרבה יותר קשה זה לעשות להפך.
אבל אין אנשים בעולם שהם גרועים לגמרי צריך רק ללמוד להסתכל על החלק הטוב ואז גם היה לנו הרבה יותר קל לשנות ולהשתפר

מקווה שבעתיד כבר לא תחשבי על עצמך כך :)
אי אפשר לקרוא את זה חבל עלייך
מה זו הגישה הזאת
א. מהמם.
ב. ראי זה זכר, אז הוא הציג
אוי, זה מהמם
כתיבה זולה, מילים רדודות עם אוצר מילים מצומצם
את כותבת ממש יפה, וזה גם מזכיר לי כל מיני דברים שאני כתבתי בסגנון ובתוכן, אז אני יכולה מאוד להתחבר לזה, וזה דבר קשה שצריך לעבוד עליו, זה עצוב לשמוע את זה, אבל אני מאמינה שיש לך אנשים בחיים שאת יכולה לדבר איתם על זה, או שלפחות תצליחי למצוא כאלה, אם את מרגישה לבד, ואת רוצה לדבר את מוזמנת לכתוב לי מתי שאת רוצה :)
^^^ desiree
"אם אתם מזדהים אתם אנשים טובים" זה לא חלק מהקטע. היא לא ביקשה ביקורת על זה.

הקטע הזה זה אומנות, והמטרה של זה הייתה להביע רגש. יש המון קטעים שמביאים רגשות שלילים, זה לא אומר שהם זבל, כי הם מביעים משהו. להעלות את המורל של אלה שצריכים עזרה זה לגמרי לא המטרה של הקטע. המטרה של הקטע היא להביע את רגשות הכותבת, לפחות ממה שהצלחתי להבין. לא כל קטע שהוא לא חיובי הוא קטע לא טוב, זה אובייקטיבי. אולי את פחות מתחברת לשירים על רגשות שלילים, וזה בסדר. אבל זה שלך, לא שלה.