10 תשובות
אני מת על ספרות, אהבתי
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
אנונימי
אהבתי
מסכן העמוד
זה מצחיק אותי !
בקטע טוב כן
שואל השאלה:
כן, חופש לעמודים !
אנונימי
ממש אהבתי
ילד בגן חובה כותב דבר כזה
אהבתיי
זה חמוד כזה
תמשיך לכתוב אתה מעולה בזה :))
אתה כותב מקסים !בפעם הבאה שאעבור לי עמוד בגשם אשים עליו מטרייה ...אם רק אוכל..אם רק אוכל להגיע לגובהו המתנשא..